چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۰۳

برتري تبليغات پيامكي نسبت به ديگر روش هاي تبليغات

۶ بازديد

هم اكنون بسياري متن پيامك از سازمانها ازطريق آگهي ها، فكس،رسانه هاي جمعي ، بروشور،تراكت ، وب سايت و … بدنبال نوعي از تبليغ يا اطلاع رساني هستند كمپين پيامكي كه علاوه بر ارزاني و سرعت عمل بالا،از ديده شدن پيام خود نيز مطمئن باشند متن پيامك در ضمن زمان ديده شدن پيام شما و نوع اشخاص دريافت كننده نيز قابل كنترل باشد. امااين بازخورد، هزينه متن پيامك بالاو نيرو انساني با تدبير كمپين پيامكي مطلبد.اما پيشنهاد ما اين است كه با دراختيارداشتن سامانه پيام كوتاه باكمترين متن پيامك هزينه تبليغات، نسبت به روش هاي رايج دركشوراقدام به تبليغات پربازخورد كنيد. زيرا: ۱- ازاين طريق تبليغات مستقيم و بدون كمپين پيامكي واسطه صورت مي گيرد و اطمينان كمپين پيامكي داريد كه پيام شما حتما به دست متن پيامك مشتري مي رسد. ۲- تبليغات ازاين طريق نياز به طراحي پيچيده و مديريت جامع ندارد ۳- درآن واحد ميتوان به افراد زيادي در فاصله زماني كمپين پيامكي كوتاهي پيام فرستاد. ۴- با استفاده از سيستم مديريتي كه در اختيارتان قرار مي گيرد،مي توانيد متن پيامك از كمپين پيامكي آمار تبليغاتي منتشره بدقت مطلع گرديد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.